Pokličite nas: (05) 640 29 00 info@farcom.si

Varstvo potrošnikov – reklamacijski postopek

Potrošnik v tem poglavju je tisti kupec (fizična oseba), ki pridobiva ali uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Ponudnik mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake.

 Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudnika znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če stvar nima lastnosti in oblik, ki so bile izrecno dogovorjene oziroma predpisane ali
  • če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku 14 dni od dneva, ko je bila napaka odkrita. Obvesti ga lahko po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da blago pregleda.

Potrošnik, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od ponudnika v dveh mesecih od oddaje obvestila o napaki zahtevati, da:

  • odpravi napako na izdelku ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev stroškov prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

Zamenjava izdelka

Postopek zamenjave brez navedbe razloga je preprost. Izdelek lahko potrošnik zamenja v roku 8 dni od prevzema. Menjava je možna za izdelke, ki niso nošeni ali porabljeni. Kozmetičnih izdelkov in prehranskih dopolnil ni možno zamenjati.

Izdelek je potrebno zapakirati v originalno embalažo in ga poslati na ponudnikov naslov Farcom d.o.o., Zaprta ulica 6D, 6310 Izola. Paketu je potrebno priložiti obrazec za vračilo izdelkov ter fotokopijo računa. Obrazec je dosegljiv na naslednji povezavi: vracilo-izdelkov. Pomembno je, da na obrazec potrošnik oz. kupec poleg svojih podatkov vpiše, kateri drug izdelek želi. Naročeni izdelek bo poslan v najkrajšem možnem času.

Izdelek, ki ga potrošnik vrača, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo, v nespremenjeni količini in brez sledu uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega izdelka krije pošiljatelj. Pošiljk ( vračil)  z odkupnino ponudnik ne sprejema.

 

Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe v roku 8 dni od prevzema naročenega blaga brez navedbe razloga za svojo odločitev. Odstopa ni mogoče uveljavljati pri pogodbi za kozmetiko in prehranska dopolnila in pri dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat. Izdelek, ki ga potrošnik vrača zaradi odstopa od pogodbe, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo, v nespremenjeni količini in brez sledu uporabe.

V predpisanem roku 8 dni je kupec dolžan ponudnika obvestiti po elektronski pošti info@farcom.si,

da odstopa od pogodbe. Po najavi odstopa od pogodbe začne teči 8 dnevni rok, v katerem je potrebno izdelek vrniti. Paketu z vrnjenim izdelkom je potrebno priložiti obrazec za vračilo izdelkov ter fotokopijo računa. Na obrazcu, ki ga lahko prenesete na naslovu : vracilo-izdelkov, je potrebno vpisati tudi številko transakcijskega računa kupca, na katerega bo ponudnik v roku 14 dni po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe nakazal kupnino. Paket je potrebno vrniti na naslov: Farcom d.o.o., Zaprta ulica 6D, 6310 Izola. Vrnitev plačila ponudnik zadrži do prejema vrnjenega blaga. Strošek pošiljanja izdelka krije kupec. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema. Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.

 

Garancija in uveljavljanje reklamacij

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan, kupec lahko kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Kupec lahko sporoči svojo reklamacijo na e-naslov: info@farcom.si, kjer bo dobil ažurne informacije, kako bo njegova reklamacija v najkrajšem času rešena.